Osudové pouto

10/25/2023

Za knihu ďakujem vydavateľstvu Grada. Knihu si môžete kúpiť TU.

Moje hodnotenie: 5/5

Po prvej časti som bola nadšená a potrebovala som 2. časť. Teraz mám opäť ten istý pocit. Nutne potrebujem 3. časť!!!
Už začiatok bol plný akcie, stretávame sa tu s Jordanom a máme možnosť ho trošku spoznať. Čo je zač a čo má v pláne s Aylou. Popritom sa odhalia tajomstvá, ktoré sme potrebovali odhaliť v 1. časti. Zároveň sa ale vyskytujú ďalšie otázky, na ktoré potrebujeme poznať odpoveď. A aj preto nás kniha núti čítať ďalej a ďalej. Mňa to extrémne bavilo a bolo to tak napínavé, emotívne, že človek po náloži tejto knihy musí príbeh spracovať. Deje sa tam dosť vecí, vy sa nenudíte a popritom to medzi Kadenom a Aylou nesmierne iskrí. Chémia z prvej časti nezmizla, ale práve naopak zosilnela.
Aaaaach, ako ja neznášam Slnečné čarodejky! Hnusné zlé atrapy, ktoré majú nesmiernu silu! Preč s nimi!

Človek by si myslel, že slnko - slnečné čarodejky budú tie dobré, čaká niečo pozitívne, ale práve naopak! Zmyje!


Spoznávame aj vedľajšie postavy a sú teda veľmi zaujímavé. Rada by som v tomto svete zverokruhu zotrvala čo najdlhšie! Vôbec by mi nevadilo, keby si môžeme prečítať osudy aj iných postáv. Niektoré by si zaslúžili dostať svoj vlastný priestor.

Počas knihy nás čaká niekoľko zvratov, niekoľko odhalení a cesty sa kľukatejú a navzájom prelínajú. Páči sa mi, ako je Ayla každou časťou silnejšou a silnejšou hrdinkou. 

Mňa to veľmi bavilo a pred záverom knihy som mala pocity, že to nechcem čítať ďalej, pretože som sa reálne bála, čo sa tam udeje a stane! Musela som si počkať na ďalší deň, počkať, kým to moja myseľ všetko spracuje a až potom som nadobudla odvahu pustiť sa do ďalšieho čítania. Ja vám teda túto sériu odporúčam.

© 2020 luckylady.stories. Všetky práva vyhradené. 
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started