Léto porušených pravidel

09/24/2023

Za knihu ďakujem vydavateľstvu Grada. Knihu si môžete kúpiť TU

Moje hodnotenie: 4,5/5

Kniha ma zaujala aj svojím popisom, že je inšpirovaná hudbou Taylor Swift. Keďže jej hudbu mám veľmi rada, očakávala som, že kniha bude feel-good, a že bude mať príjemné vibrácie. A toho som sa aj dočkala. Hudba tu však nejak veľmi nebola zakomponovaná, skôr ten dej pripomína podobné emócie ako hudba Taylor Swift.

Kniha je napísaná výborne. Veľmi ma to bavilo čítať a kniha ma veľmi milo prekvapila. Samotný príbeh je veľmi pekne vyskladaný a vymyslený a veľmi ma bavilo prostredie celej knihy. Taktiež hra Atentát nemala chybu. Bolo to zábavné, zaujímavé a knihu by som odporúčala každému dievčaťu.  Je to veľmi milá knižka.
Veľmi sa mi páčila celá rodina Meredith. Bolo vidno, že sa majú naozaj radi a táto ich každoročná tradícia na Farme bola skvelá. Tiež by som chcela takéto niečo zažívať. Vedľajšie postavy boli taktiež zaujímavé a páčilo sa mi, ako každá postava okorenila celú hru Atentát a taktiež aj knihu. 

Máme tu však aj smutnú stránku knihy, kedy sa stretávame s Claire. Môžeme ju trošku z rozprávania spoznať a mne by bola veľmi sympatická. Bola určite úžasná a ich sesterský vzťah a sesterské puto medzi Claire a Meredith nemalo chybu. Takúto sestru som si vždy priala, sestry, ktoré držia spolu, sú najlepšie kamarátky, nezávidia si, doprajú si a pod. 

A poďme na romantickú linku. Wit bol skvelý, veľmi sa mi páčilo ako držal s Meredith. Páčilo sa mi aj ich prvotné zoznámenie a následný vývoj ,,vzťahu". Bolo tam cítiť silné priateľstvo, ktoré prerástlo v niečo viac. 
Ja vám túto knižku mimoriadne odporúčam, to prostredie je neskutočné!

© 2020 luckylady.stories. Všetky práva vyhradené. 
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started