Falošné medové týždne

07/29/2023

Za knihu ďakujem vydavateľstvu Grada. Knihu si môžete kúpiť TU.

Moje hodnotenie: 4,5/5

Pred začatím čítania tejto knihy ma ani nenapadlo, že ju prečítam takto rýchlo. Na moje pomery som ju zhltla naozaj rýchlo, ale inak sa ani nedalo, pretože ma k sebe stále ťahala a ja som sa na jej čítanie tešila. Bola tak veľmi pozitívne naladená, že som musela čítať stále ďalej a ďalej.


UU, kniha bola tak veľmi plná humoru. Nesmierne som sa pri čítaní bavila a príbeh mi tak rýchlo ubehol. Mám pocit, že sa tam vôbec neudialo toľko veľa na to, aká je kniha hrubá. Bolo tam všetkého tak akurát. 

Je to naozaj veľmi svieža, milá a vtipná letná oddychovka, ktorá vás zaručene poteší. Nesie v sebe originálne postavy so skvelými hláškami. Začiatok nemal chybu a hlavná hrdinka bola veľmi svojská. Mala veľmi svojské vnímanie sveta a taktiež aj repliky. Niekedy to možno preháňala, ale nie až príliš. Skôr ma hnevalo jej okolie, že si to o nej stále mysleli. Že všetko len preháňa, je príliš pesimistická, nonstop nahnevaná a pod. 

Časti, keď sa Ethan a Olive nachádzali na ostrove Maui nemali chybu. Tie situácie boli tak nesmierne vtipné, že ja som sa nesmierne zabávala. A myslím si, že nie som sama. Táto väčšia časť, ktorá tvorí príbeh je teda veľmi pozitívna, milá, zábavná, ale všade raz musí zábava skončiť a my sa postupne dostávame do vážnejšej časti, ktorou to u mňa trošku začalo klesať. Ja som sa naozaj skutočne bavila a chcela som v tomto duchu pokračovať. 

Musím povedať, že Olive bola už ku koncu niekedy na Ethana až príliš drsná, ale verím tomu, že autorky chceli ponechať určitý odstup + aby nevznikla hneď príliš veľká láska, ale chceli postavy ponechať autentické a v duchu ,,nenávidenia sa". V závere ma Ethan aj Ami naštvali, že Olive neverili, ale Olive bola aj napriek tomu silná. Páčila sa mi súdržnosť rodiny, ich rodina bola naozaj veľká a páčilo sa mi, ako jeden druhého podporovali v ťažkých chvíľach. Chémia medzi hlavnými postavami taktiež nechýbala a som rada, že tu nemáme toľko milostných scén. Tieto postavy boli jedinečné a napriek tomu, že v ich príbehu sa nehrá na zamilované slovíčka, práve naopak, je medzi nimi cítiť dosť veľké emocionálne puto a vášeň. Knihu vám jednoznačne odporúčam. Zabavíte sa.

© 2020 luckylady.stories. Všetky práva vyhradené. 
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started