Bez zábran

07/27/2023

Za knihu ďakujem vydavateľstvu Grada. Knihu si môžete kúpiť TU

VĎAČNOSŤ

Schopnosť byť vďačný, ochota prejaviť uznanie a odplatiť láskavosť.

,,Hľadám toho, kto má len jednu farbu, ale nie jeden rozmer.
Kto stojí nohami pevne na zemi, a napriek tomu sa ľahko vznáša.
Kto chodí po slnku, nie po daždi.
Kto neubližuje a nedá sa mu ublížiť."

Moje hodnotenie: 4/5

A máme tu tretiu knihu zo série Milesov klub. Tentokrát nám autorka predstavuje príbeh Elliota. Zo začiatku bola kniha nesmierne vtipná. Veľmi som sa bavila, smiala a nútilo ma to čítať ďalej a ďalej. Skutočne skvelé dialógy, repliky a situácie. 


Aj táto kniha bola opäť veľmi čtivá a veľmi dobre sa čítala. Príbeh vás vtiahol do príbehu Elliota a Kate. Kate si niesla so sebou bolestivé rany, avšak na mňa napriek tomu pôsobila veľmi vyrovnane, veľmi žensky a bola mi sympatická. Som rada, že jej bolesť a dávne spomienky nerozoberala autorka hlbšie, nie každá postava musí vždy zažiť niečo traumatické, aby ju to charakterizovalo.

Nový spolubývajúci Daniel, ktorý dopomohol Kate vyzerať niekoľkokrát ako bohyňa bol pre mňa jeden veľký otáznik. Trochu sa do príbehu dosť motal a úprimne, pre mňa nebol veľmi zaujímavý, ba priam až ma miestami otravoval. Keď sa choval ako priateľ, tak bol pre mňa neutrálny, ale akonáhle sa snažil do príbehu pomerne dosť zasiahnuť, tak ma nahneval. Aj tie jeho oslovenia smerom ku Kate boli na mňa príliš prehnané.

Ďalšie oslovenie, ktoré sa mi nepáčilo, bolo Elliotovo ,,zlatíčko". Malo to byť milé, láskyplné, ale mne to k nemu absolútne nepasovalo. Na druhej strane, scény s jeho novými domácimi mazlíčkami na čarovnom panstve nemali chybu. Christopher bol tiež v týchto scénach veľmi zaujímavý a pobavil. Kniha obsahuje niekoľko zamotávok, príbeh sa motá, avšak Elliotove rozuzlenie sa mi až tak veľmi nepáčilo. Pripadalo mi to, akokeby autorka nevie ako má odhaliť všetko, čo postavám zatajila. Na mňa tam bolo taktiež aj príliš veľa ,,náhod" a osudovosti. Je to však veľmi pekné čítanie, ale za mňa sa mi viac páčili predošlé knihy. Ani táto však nestráca svoj lesk a určite je táto séria veľmi pôsobivá. 

© 2020 luckylady.stories. Všetky práva vyhradené. 
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started